Sériovú výrobu tohto modelu spustili v Trnave v roku 2016. "Od
uvedenia na trh sa tak stal obľúbeným nielen na domácej pôde, kde končí
približne jedno percento produkcie, ale predovšetkým na zahraničných
trhoch. Momentálne tvorí tento model viac ako polovicu objemu dennej
výroby v trnavskej automobilke," uviedla Brešťanská.
Klienti preferujúci tento model si ho najčastejšie volia v bielej, sivej a béžovej farbe. "Až
41 percent modelov bolo vyrobených v najvyšších výbavách Shine a Shine
Pack. Dvojfarebné vyhotovenia karosérie tvorili 65 percent výroby a 68
percent kupujúcich sa rozhodlo pre airbumpy," informovala Brešťanská.
Ako doplnila, najviac áut sa vyrobilo pre klientov z Francúzska,
Talianska a Španielska. V roku 2017 získal tento model prestížne
ocenenie Red Dot Award za dizajn.